Nieuwe verkooppartner in de Benelux:

Samenwerking van innovaphone en Datawolk

Sindelfingen, 25 juni 2024 – Het netwerk aan partners in de Benelux landen wordt uitgebreid. innovaphone AG, producent van het communicatieplatform myApps uit Sindelfingen, kondigt de samenwerking aan met Datawolk, een Belgisch IT-bedrijf dat ondernemers helpt hun IT-landschap efficiënt te beheren. Met toegewijde diensten weet Datawolk hun klanten te ontzorgen met hun IT-infrastructuur en applicaties, waaronder nu ook met de myApps oplossing van innovaphone.

“Ik ben blij Datawolk te verwelkomen als nieuw lid van de innovaphone familie in België. Datawolk is een jong, ambitieus bedrijf met een enorm potentieel, die de meerwaarde van de innovaphone oplossing perfect begrepen heeft. Ik ben ervan overtuigd dat ons gezamenlijke streven naar de hoogste kwaliteit weerspiegeld zal worden in de tevredenheid van onze klanten," legt Tobias Belloff, Head of Sales Benelux & VS, innovaphone AG, uit.

Datawolk, opgericht in 2020 door Christiaan Keyers en Steff Eben, is een dynamisch IT-bedrijf dat ondernemers helpt hun IT-landschap efficiënt te beheren. Het team - ondertussen gegroeid naar vijf koppen - biedt deskundige ondersteuning en innovatieve oplossingen om andere bedrijven te ontzorgen op vlak van IT. Datawolk staat bekend om een klantgerichte aanpak en streven naar optimale IT-prestaties voor hun klanten. Dit is het motto van het Belgische bedrijf: Quality means doing it right when no one is looking.

Steff Eben, één van de oprichters van Datawolk, kijkt uit naar de samenwerking met innovaphone: “Als jong bedrijf zijn we verheugd om samen te werken met een speler als innovaphone. Waarom? Voor Datawolk staat kwaliteit voorop en al tijdens het eerste gesprek met Tobias en Karl (Karl Pennings, Regional Support Consultant) - die beiden de tijd namen om ons kantoor in België te bezoeken - kregen we onmiddellijk hetzelfde gevoel bij innovaphone. We twijfelen er niet aan dat we samen met innovaphone topservice zullen kunnen bieden aan de eindklanten!”

Datawolk Logo, vor dem zwei Männer sich die Hand geben und lächeln